
خب، امروزم مث خیلی از روزایی که باید برم مدرسه با غر شروع شد!و با خنده هم تموم شد البته. انقدر که آقای ک. مارو خندوند با اون خاطره تعریف کردنش!!! خیلی با مزه س اخه خندش! همه از خندش بیشتر خندشون میگیره! - چرا انقدر بعضی روزای زندگی بی دلیل قشنگ میشن؟ + چون تغییر زیباست!xa0 امروزعوض کردم خیلی چیزارو! خوشحالم! خدایا... آرامشمو مدیون توام! دارم قرآن حفظ میکنم، در عین حال ۹۷ هم کنکور دارم ولی اینکار آرامش زیادی بم میده! ذوق میکنم! هنوز ۱ جز نشده. خونه حفظ میکنم، تنها! و فعلا ۶۳ آیه از سوره ی بقره.xa...
ادامه مطلب