حالم خوبه...!

خرید بک لینک
سلام.

بازم اومدم من :))

خوشحالم که ایندفعه به عنوان یک معلق در خلا صحبت میکنم! چون در زمانی به سر میبرم که نه دانشجو ام نه دانش آموز و این حس خوبیه.

کنکور؟ خوب نبود. ولی خب فعلا جمعو جور شدم و دعا میکنم نتایج نیان اصلا

قرآنمم همون سال کنکور به تعویق افتاد. نتونستم ادامه بدم

والیبالو تازه دو جلسه رفتم، حالم خوبه ولی!

۹۷ سال قشنگی بود برای من. خیلی قشنگ. ولی نمیخوام بگم چرا

حس میکنم زیباییش با گفتنش از بین میره!

ولی خوشحالم. خیلی خوشحال.

از خدا خواستم اگه قراره ادامه ی این خوشحالی یه درد بزرگ باشه، خودش قطع کنه همه چیزو. هرچند که میدونم زجر میکشم و یه عذاب پایان نیافتنی در انتظارمه اگه این اتفاق بیفته. اما خب چاره چیه؟ ما باید تسلیم باشیم.

بالاخره بعد از کنکور برگشتم به خیابونای گ. قشنگم! به درختا و نسیم و هندزفری و آهنگا و فکر و فکر و یه لبخند بزرگ...!

به شطرنج عزیزم برگشتم. به حس و ژستم موقع فکر کردن.

به اون حالی که ۲سال بود ازش دور بودم برگشتم. آدمایی رو دارم که تمام این سالها آرزوی بودنشونو داشتم. آرزوی یک لحظه کنارشون بودن ولم نمیکرد! و حالا دارمشون. مدت های زیادی باهاشون حرف میزنم و شاید هفته ای چند بار هم میبینمشون.

حالم خوبه. خیلی خوب. کاش خدا راضی باشه از این شادی

خدایا، مرسی که هستی!

آخرنوشت: سووشون میخونم. دایره ی لغات نویسنده واقعا وسیع بوده :)) هر جمله رو باید ۴ بار بخونم که قشنگ بفهمم

نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 10 آبان 1397 ساعت: 21:50

صفحه بندی