نوشته های یک سادیسمی

متن مرتبط با «دوراهی متن» در سایت نوشته های یک سادیسمی نوشته شده است

دوراهی :)

  • نیلوبلاگ

    بعضی آهنگاهم هستن که هم انقد خوبن که حسو حالتو مث قدیما میکنن و هم انقد بدن، که تمام خاطره هاتو میارن جلو چشمت صدای خنده هات انگار تو گوشِت مدام ریپیت میشه... تکرارو تکرار... و این تکرار اصلا قشنگ نیست.اصن آدم میمونه تو ی دوراهی! هم میخواد گوش بده، هم گوش دادنش مساویه با خروج از زمانِ حال! #خدایا_مرسی_که_هستی...

    ادامه مطلب