
سلام! سلام وبلاگ عزیزم!بعد مدتها(و شاید به قول خودم سالهـا!) اومدم که دوباره اینجا بنویسم! نوشتنو نه هیچوقت رها نکردم...شاید تنها محرم راز های من دفترخاطرات های پر از درد و گاهی هم خوشحالیم باشه....اما روزای گذشته الان خیلی دور به نظرم میان...خیلی دور "همیشه بغض تو دنیامو لرزوند..." دنیا خیلی عوض شده.عجیب نیست!عاره برا هممون شاید عادی باشه که هر روز دنیامون با روز قبل فرق میکنه.شاید بهتر میشه و شایدم بدتر... دیگه انقدر هرروز همه چیز عوض شده که حتی خودمم به یاد نمیارم.احساساتمو، روز هامو..کسایی ک...
ادامه مطلب