که هم انقد خوبن که حسو حالتو مث قدیما میکنن
و هم انقد بدن، که تمام خاطره هاتو میارن جلو چشمت
صدای خنده هات انگار تو گوشِت مدام ریپیت میشه...
تکرارو تکرار...
و این تکرار اصلا قشنگ نیست.اصن آدم میمونه تو ی دوراهی!
هم میخواد گوش بده، هم گوش دادنش مساویه با خروج از زمانِ حال!
#خدایا_مرسی_که_هستی
نوشته های یک سادیسمی ...ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: دوراهی امیر عظیمی,دوراهی عشق و هوس,دوراهی قپان,دوراهی میثم ابراهیمی,دوراهی عشق,دوراهی متن,دوراهی امیر عظیمی متن,دوراهی متن اهنگ, نویسنده: بازدید: 95