اتفاقای جدیدی داره میفته
هه
نمیدونم خوبن یا بد ولی هرچی ک هس تغییره
خستم سرم درد میکنه کوفتس بدنم
امتحاناهم ک خوب بودن فقط عربیو خیلی خراب کردم و حالا هم ک یشتبه فیزیک دارم
حوصله ی هیچ کس و هیچ چیزو ندارم
یجودایی انگار همه فراموشم کردن
خیلیم راحت فراموش کردن
انگار دیگه نیستم انگار ی روحم ک ادما هروقت بخوان ی دکمه ی روشنو میزنن سوالشونو میپرسن حرفشونو میزنن کمکشو نو میخوان کارشون ک تموم میشه باز دکمه رو خاموش میکنن و ازت فقط ی روح همیشهخسته باقی میمونه
ی روح ک دیده نمیشه
من دوست ندارم روح باشم
ولیزاحساس میکنم خیلی خستم
خیلی
نوشته های یک سادیسمی ...ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: روحانی,روح,روح الله داداشی,روحي الصفدي,روحي تحبك,روح الله حسینیان,روحاني,روحي,روح القدس,سنج, نویسنده: بازدید: 347