ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119
ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105
سلام. بازم اومدم من :))خوشحالم که ایندفعه به عنوان یک معلق در خلا صحبت میکنم! چون در زمانی به سر میبرم که نه دانشجو ام نه دانش آموز و این حس خوبیه.کنکور؟ خوب نبود. ولی خب فعلا جمعو جور شدم و دعا میکنم نتایج نیان اصلاقرآنمم همون سال کنکور به تعویق افتاد. نتونستم ادامه بدموالیبالو تازه دو جلسه رفتم، حالم خوبه ولی نوشته های یک سادیسمی ...ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107
دلم خواست همه چیو عوض کنم. میخوام از روزای بد بگذرم...!
میخوام دیگه اینجا بوی غم نده! میخوام هیچ جای دنیام بوی غمو نشنوم.
دنبال تغییرم!
میخوام همه بدیا پاک بشن
و شدن!
هم قالب هم اسم هم متن خلاصه و همه و همه چی!
مخصوصا اهنگ هم عوض شده.
خوشحالم! خیلی زیاد
خدایا مثل همیشه، خوشحالم هستی!
ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: عوضش, نویسنده: بازدید: 101