بگذر تا جهان تازه شود...

خرید بک لینک
خب، امروزم مث خیلی از روزایی که باید برم مدرسه با غر شروع شد!

و با خنده هم تموم شد البته.

انقدر که آقای ک. مارو خندوند با اون خاطره تعریف کردنش!!!

خیلی با مزه س اخه خندش! همه از خندش بیشتر خندشون میگیره!

- چرا انقدر بعضی روزای زندگی بی دلیل قشنگ میشن؟

+ چون تغییر زیباست!

امروزعوض کردم خیلی چیزارو! خوشحالم!

خدایا... آرامشمو مدیون توام!

دارم قرآن حفظ میکنم، در عین حال ۹۷ هم کنکور دارم ولی اینکار آرامش زیادی بم میده! ذوق میکنم! هنوز ۱ جز نشده.

خونه حفظ میکنم، تنها!

و فعلا ۶۳ آیه از سوره ی بقره.

ساعت درس خوندنم هرروز زیاد میشه! خیلی خوشحالم!

کاش رتبه ی میخوامو بیارم!

همایش دانشگاهم میخوام برم! میخوام انتخاب کنم! مثل همین الان که انتخاب کردم بیخیال خیلی چیزای لعنتی و مسخره بشم و اون آهنگ بازنده رو پاک کنم از این وبلاگ!

میخوام معمولی ترین و خوشحال ترین "من" ای باشم که در طول زندگیم تا الان تجربه کردم.

"عشقت بدون رحم، دوستت دارم بفهم...!"

جوو بهم بریز، خیره بشو به من!

خیلی سبک خاص و خوشگلیه نه؟!

اصلا امروز حالم به طرز عجیبی خوبه! اما دگ کم کم باید پاشم یکم درس بخونم!

گرچه که خستگی ۳ روز مدرسه رفتن از تنم هنو درنرفته!

فردا میخوام حسآآابی بخوابم!

دلم نمیخواد این روزا تموم بشن واقعا! دلم میخواد همش چهارم بمونم. تموم نشه این خنده ها و کلاسا و جو استرسی و خوشگلش! دارم نم کم با کنکور دوست میشم شاید!

دلم نمیخواد این حالتا از دس بره!

دلم نمیخواد اصلا این دوره ی زندگیم تموم بشه!

حیف!

البته دانشگاهم حتما جذابیتای خودشو داره. اما فعلا دارم بهترین دوره ی زندگیمو میگذرونم! سرشارم از حسای خوب و قشنگ که چشمامو پاک کردن!

خوشحالم، همین کافیه!

تلاش کردن و هدف داشتن به زندگی یه جهت تمیز میده. انقدر تمیز که خودتم تعجب میکنی از حالو روزت! حتی اگه تابستون باشه و مجبور باشی جای استراحت یسره درس بخونی!

امیدای زندگیمو فراموش نمیکنم. تنها نیستم! خیلیارو کنارم دارم!

نگاه نو...! دوست دارم این زندگی الانو.

"چاییتو مزه کن...!"

یه عالم کتاب نخونده دارم. تنها نکته ی بد این روزاس!

قلبمو میسوزونن وقتی اونجا مظلومانه رو کتابخونمن(چون دیگه توش جا نمیشن!).

دلم میره که بردارمشون و بخونمشون!

"آرامش غلیظ، خوبِ بدِ مریض!"

خدایا از این حال های خوب نصیب همه ی بندگانت بکن!

-سخنان یک عدد کنکوری ۹۷ در رشته ریاضی!

"تو شاهزاده ای، اما نه توی قصر...!"


نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: بگذر,جهان,تازه,شود, نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:16

صفحه بندی