دلم خواست همه چیو عوض کنم. میخوام از روزای بد بگذرم...!
میخوام دیگه اینجا بوی غم نده! میخوام هیچ جای دنیام بوی غمو نشنوم.
دنبال تغییرم!
میخوام همه بدیا پاک بشن
و شدن!
هم قالب هم اسم هم متن خلاصه و همه و همه چی!
مخصوصا اهنگ هم عوض شده.
خوشحالم! خیلی زیاد
خدایا مثل همیشه، خوشحالم هستی!
ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: عوضش, نویسنده: بازدید: 101