خفه
دارن...دارم میمیرم
دوباره تنگی نفسم اومده سراغم چرا با هام اینکارارا میکنین چرا منوهمش...من
دیگه نمیتونم یعنق
نه دیوونه شدم دیوونه دیوونه دیگه دارم میپوسم دیگه نمیدونم چیکار کنم اخهچیکار کنم
خدا خودت میبینی تو چ وعضیم ن؟ خدآآآآآ
خدا
خدا من دیگ کم اوردم..مرسی ک هبستی
نوشته های یک سادیسمی ...ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال میکنید
برچسب: چی کی کجا, نویسنده: بازدید: 203